Каталог файлов
Меню сайта


Розділ каталогу
Правила [1]
Результати змагань [0]
Документи [13]
Історія [10]
Для початківців [5]


Увійти на сайт


Пошук


Корисні лінки


Опитування
Яку інформацію Ви хочете знайти на цьому сайті?
Всего ответов: 202


Вітаємо Вас, Новачок · RSS 2024-04-19, 6:19 AM
Повернутись » Файли » Правила

Флаг-футбол 5х5
[ ]
 

ФЛАГ-ФУТБОЛ

Флаг-футбол – це різновид американського футболу, його безконтактна версія. Це не контактний фид спорту,блоки та захвати заборонені. Ціль гри, як і в американському футболі - занести м'яч у залікову зону суперника. Основна відмінність - заборонені жорсткі контакти, спортсмени грають без захисної екіперовки. Замість шоломів та каркасів на поясі гравця прикріплені два прапорці. І якщо в американському футболі для того, щоб зупинити гравця з м'ячем використовується захват (жорсткий контакт), то у флаг-футболі достатньо зірвати з нього прапорець. У флаг–футбол грають, як діти, так і дорослі. Його розвивають цсі європейські федерації американського футболу, як вид спорту, який допомагає освоїти складні технічні прийоми американського футболу, до автоматизма засвоїти тактичні комбінації, ігрові та рухові навички.

ПРАВИЛА:

  • Володіння м'ячем визначається жеребом (монета). Команда, що виграла жереб, атакує першою, а та що програла - вибирає сторону майданчика.

  • Команда, що програла жереб, отримує мяч на своїй 5-ти ярдовій лінії на початку другої половини зустрічі.

  • В цій грі немає кік-оффу.

  • Команда, яка володіє м'ячем, отримує право на атаку зі своєї 5-ти ярдової лінії і має 4 спроби для подолання половини поля. Після подолання середини поля команді дається ще 4 спроби, щоб занести тачдаун. Якщо команді не вдається набрати очки, то володіння м'ячем переходить до команди-суперника і вона починає свою атаку зі своєї 5-ти ярдової лінії. Автоматично перший даун за порушення відміняє правило 4 спроб для отримання першого дауну або завоювання очок. Якщо команді, що нападає не вдається подолати половину поля, то володіння м'ячем переходить до команди-суперника, яка починає атаку зі своєї 5-ти ярдової лінії.

  • Будь-яке володіння м'ячем, окрім перехвату, починається зі своєї 5-ти ярдової лінії.

  • Команди міняются сторонами після перших 20 хвилин.

    Кількість гравців.

  • У Шкільних змаганнях Команди складаються з 6 гравців (5 на поле и 1 запасний); або з 7 гравців, (5 на поле и 2 запасних) якщо в команді гравець жіночої статі.

  • В офіційних турнірах EFAF Команди складаються з десяти гравців (5 на поле и 5 запасних).

  • Команди можуть грати не менше чим з 4 гравцями (у випадку травми).

  • Якщо в команді є менше 4 гравців, гра відміняється, і команді зараховується поразка.

    Час гри.

  • Гра продовжується 40 хвилин. (2 періоди по 20 хвилин в половині).

  • Час в грі не зупиняється, окрім 2 останніх кожної половини, які називаються "двох хвилинний напад". Якщо гравець з м'ячем вибіг у аут, час зупиняється; якщо пас не є спійманим, час зупиняється - АЛЕ ГОДИННИК НЕ ЗУПИНЯЄТЬСЯ ПІСЛЯ КОЖНОГО РОЗІГРАШУ. Тим сами, гравці вчаться як правильно "керувати часом" у американському футболі.

  • Суддя має право зупиняти час на свій розсуд

  • У випадку ніч'ї, грається овертайм. Період між закінченням основного часу гри та початком овертайму складає 2 хвилини.

    - У Шкільних змаганнях, команда, що виграла жереб, починає володіння м'ячем із своєї 5-ти ярдової лінії. Команди грають по правилах до тих пір, пока одна з них не набере очки.

    - У змаганнях ЄФАФ, команда, що виграла жереб, починає володіння м'ячем з середини поля. Кожній команді дається 4 спроби набрати очки. Якщо рахунок залишається рівним після того як команди використали свої спроби, їм знову надається 4 спроби набрати очки. Очки після тачдауну набираються згідно правил основного часу. Якщо після 2-х хвилин рахунок знову рівний, командам надається спроба для набору очок з 12-ти ярдової лінії. Перехід спроби припиняє прво володіння м'ячем

  • Після того як суддя встановив м'яч, у команди є 30 секунд для розіграшу.

  • У кожної команди є 2 60-ти хвилинних таймаути у кожній половині. Їх не можна залишати на другу половину матчу або переносити у овертайм.

  • Таймаут може взяти головний тренер або гравець, який знаходиться на полі.

  • Під час таймаута час гри зупиняється.

  • Час зупиняється для попередження команд про 2-ох хвилинний напад (час на відпочинок не дається)

  • Час кожної половини скаладає 20 хвилин

  • Годинник запускається після відриву м'яча від землі.

    Набір очків.

  • Тачдаун: 6 очок.

  • Очки після тачдауна: 1 очко (розіграш з середини 5-ти ярдової лінії).

  • Очки післе тачдауна: 2 очки (розіграш з середини 12-ти ярдової лінії).

  • Сефті: 2 очки.

    Увага У випадку перехоплення м'яча і заноси м'яча у залікову зону суперника під час розіграшу очків після тачдауна, захист здобуває 2 очки, плюс володіння м'ячем із своєї 5-ти ярдової лінії.

    Гра на виніс.

  • Для початку розіграша м'яча, м'яч повинен бути вітданий між ногами снеппера.

  • Центр – гравець, який віддає м'яч квотербеку з рук у руки (не можна грати центр sneak).

  • Квотербек – гравець, який отримує м'яч від центра

  • Квотербек з м'ячем не може пересікати лінію розіграша до тих пір, поки не вкладе або відкине м'яч іншому гравцю, який в свою чергу верне м'яч квотербеку.

  • Напад може скільки завгодно разів передавати м'яч з рук у руки до лінії скриміджу. Дозволені тільки вкладання назад і сбоку.

  • Відкидки дозволені до лінії скриміджу і вважаються виносними комбінаціями.

  • Після того, як гравець пересік лінію скриміджа, він не може вкласти, відкинути м'яч або віддати кому-небуть пас.

  • "Не бігові зони" починаються за 5 ярдів до заліковох зони. Якщо м'яч встановлений на 5-ти ярдову лінію до залікової зони або всередині неї, команда, яка володіє м'ячем, не має права грати виносну бігову комбінацію

  • Гравець, який отримав м'яч після вкладання абі відкидки, може віддати пас вперед сам, не пересікаючи лінію скриміджа.

  • Всі гравці захисту можуть пересікати лінію скриміджу після того як відбулось вкладання або відкидка м'яча у команди нападу; або був показаний фейк на відкидку або вкаладання.

  • Вертушкі дозволені, але гравець з м'ячем гне може "пробивати" гравця захисту та пригати у перед ("занурюватись" не дозволено)

  • М'яч встановлюється на точку , де знаходились ноги гравця у той час, коли був висмикнутий флажок, а не на точку де знаходився м'яч.

    Прийом м'яча.

  • Всі гравці можуть ловити м'яч (в тому числі і квотербек, якщо він вклав м'яч або відкинув м'яч іншому гравцю до лінінї скриміджу).

  • Як ів американському футболі, один гравець може робити моушен, але неможна робити моушен (рух під час снепу), якщо під час снепу рух іде вперед до залікової зони суперника

  • Гравець повинен як мінімум знаходитись одною ногою у полі під час прийому м'яча.

    Пас.

  • Гравець може "стріляти" на квотербека з 7-ми ярдової лінії.

  • У квотербека є 7 секунд для паса. Якщо після 7-ми секунд пас не був відданий, гра зупиняється, відбувається втрата спроби і м'яч встановлюється на точку попереднього розіграшу.

  • За одну спробу можна зробити тільки один пас вперед, якщо пасуючий не пересік лінію скриміджу.

  • Післяперехоплення м'яч переходить до команди, яка перехопила м'яч.

  • Команда захисту може занести тачдаун з перехвата.

  • Якщо перехват відбувся у заліковій зоні і був висмикнутий флаг, гра зупиняється, і право володіння м'чем переходить до команди, яка перехопила м'яч зі своєї 5-ти ярдової лінії. Якщо перехват відбувся у заліковій зоні і гравець, що перехопив м'яч, покинув залікову зону, то м'яч буде встановлений на точку, де гравець, буде зипинений. Але, якщо гравець, що перехопив м'яч, покинув залікову зону, ізнову забіг у неї, і у нього в цей час був висмикнутий флаг, гра зупиняється, зараховується сефті.

    Зупинка гри.

  • Заміни можна робити під час зупинки гри.

  • Гра зупиняється коли: Игра останавливается когда:
    - пролунав свисток судді
    - флаг гравця висмикнутий або став нелегальни
    - команда набрала очки
    - яка-небуть частина тіла гравця доторкнулась землі, окрім ступні або руки

  • Якщо флаг гравця з м'чем упав на землю, гра зупиняється свистком судді і м'яч встановлюється на точку падіння флага.

  • Гравець не має права ловити або отримувати м'яч через вкладання аб тосс якщо флаг упав на землю.

    Увага: В цій грі немеє фамблів. М'яч встановлюється на точку, де гравець його загубив. Якщо фамбл відбувся під час чнепу, м'яч встановлюється на лінії скриміджу.

    Бліц (атака) на квотербека.

  • Гравці, які бліцують на квотербека повинні знаходитись як мінімум за сім ярдів від лінії скриміджу у момент снепу. Будь-яка кількість гравців може бліцувати. Гравці, які не атакують квотербека, можуть знаходитись на лінії скриміджу. Після того, як відбулась вкладка, правило 7-ми ярдів перестає діяти і будь-який гравецьзахисту може пересікати лінію скриміджу. Спеціальний маркер або суддя будуть обозначати 7-ми ярдову лінію.

    ПАМ'ЯТАЙТЕ, БЛОКУВАННЯ ТА ЗАХВАТИ ЗАБОРОНЕНІ.

    Неспортивна поведінка.

  • Якщо рефері засвідчить які-небуть скандальні дії, захоплення, поштовхи, удари по болюяим місцям, блокування або будь-яку неспортивну поведінку, то гра зупиняється, у гравець видаляється з поля до кінця турніру.

    БРУДНА ГРА НЕ ДОПУСТИМА.

  • Заборонені нецензурні вирази. (Сюди входять: розмови з суддею, образа гравцівкоманди - суперника або глядачів). Судді визначають, що являється нецензурним висловом. Якщо суддя визначить нецензурне висловлювання, ввін виносить перше попередження. Якщо ситуація повторилася - гравець, або гравці вилучаються з поля до кінця гри.

    Порушення.

  • Всі порушення штрафуються 5 ярдами. Спроба буде заново розіграна, якщо непередбачене інше, і порушення відраховене від лінії скриміджу.

  • Від всіх порушень команді суперника можна відмовитись, виключення - фальт старт (dead ball foul).

  • Штрафи не будуть перевищувати половину відстані до залікової зони суперника у випадку, якщо атакуюча сторона знаходиться в зоні goal line.

  • Судді вирішують, що є непередбачуваним контактом, який може слідувати після звичайного бігу з м'ячем, а що цим не являється.

  • Тільки капітан команди та головний тренер можуть запитувати суддю про порушення та його трактовку. Гравці та тренери не мають права задавати подібні питання суддівській бригаді

  • Гра не може закінчиттись на порушенні захисту; але може, якщо напад відмовиться від порушення.

  • Порушення після перехоплення штрафуються з точки перехоплення після зупинки гри. Якщо перехоплення відбулося у заліковій зоні, порушення відраховується з 5-ти ярдової лінії команди нападу.

    Порушення в захисті.

  • Офсайд – 5 ярдів.

  • Неправильна заміна – 5 ярдів (гравець вийшов на поле після того, як команда нападу встала на лінію скриміджу, у тому числі спеціально для введення захист в оману, або 6 гравців на полі).

  • Симуляція сигналів – 5 ярдів (сигнали, яки збивають з пантелику / симулюють сигнали нападу до снепу)

  • Спроба вибити м'яч під час снепа – 5 ярдів.

  • Нелегальний бліц – 5 ярдів (початок бліца ближче 7-ми ярдового маркера).

  • Інтерференція – 5 ярдів і автоматично перший даун.

  • Нелегальний контакт – 5 ярдів і автоматично перший даун (захват за майку, блокування і т.д.)

  • Нелегальне висмикування флага – 5 ярдів і автоматично перший даун. (перед тим, як приймаючий спіймав м'яч).

    Порушення нападу.

  • Захист флага – 5 ярдів.

  • Затримка гри – 5 ярдів.

  • Неправильна заміна — 5 ярдів.

  • Нелегальний моушен — 5 ярдів. (рух більш чим одного гравця і т.д.).

  • Фальц – старт – 5 ярдів (неможна відмовитись).

  • Нелегальний снеп – 5 ярдів.

  • Нелегальній шифт або пауза меньше 1 секунди – 5 ярдів.

  • Захват за майку – 5 ярдів.

  • Нирок / Прижок – 5 ярдів.

  • Гравець знаходиться в ауті – 5 ярдів. (якщо гравець вийшов в аут, він неможе повернутись під час данного розіграшу в поле та ловити м'яч).

  • Нелегальний пас вперед – 5 ярдів та втрата дауна. (другий пас вперед або пас вперед після лінії скриміджу).

  • Біг з м'ячем у «небіговій зоні» – втрата спроби з міся попередньої спроби.

    Система визначення переможця.

  • - результат особистих зустрічей
    - різниця набраних-пропущених очок
    - грат овертайм

    Форма.

  • Неможна грати у шоломі та каркасі.

  • Бутси дозволені, але з гумовими шипами. Обов'язкова перевірка.

  • Всі гравці, без виключення, повинні використовувати капи.

  • На протязі всього турніру гравці повинні бути в офіційних ігрових.

    Увага: Немає початкового удару, і всі блокуання заборонені.

    Розмітка поля.

    Виміри поля.

  • Міжнародні змагання NFL або EFAF – розмір поля 30 х 60 ярдів, включаючи 10–ти ярдові тачдауни.

  • В інших змаганнях розмір поля може бути змінени, але не повинен виходити за рамки:
    - Довжина: від 60 до 80 ярдів
    - Ширина: від 20 до 30 ярдів
    - Залікові зони: максимум 10 ярдів, мінімум 7 ярдів в глубину
    - Не бігіві зони: повинні бути відмічені 5-ю ярдовою лінією від кожної залікової зони.

  • Розділ: Правила | Додав: fafu | Автор: Sergij
    Переглядів: 2297 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1

    Всего комментариев: 1
    1 Ximena  
    0
    Whoever edits and pbulsihes these articles really knows what they're doing.

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz